Kärlek, mod och bloggande


6000 visningar – wow! Jag skriver och skriver och ni läser och läser. Det är en hisnande känsla att blogga för du vet vem jag är men själv jag har ingen aning om vem du är..märklig känsla…men min statistik visar tydliga siffror – ni läser verkligen, på riktigt😃 happy happy Pia… 7 månaders bloggande och alltså snart 6 000 visningar – ni är verkligen fantastiska, det är skitmycket för mig!

imageJag vill beröra, jag vill få igång dig att tänka och känna och jag vill peppa dig att välja ett liv  som gör dig gott – att välja ett liv där du har chans att vara DU, den du vill vara..det är mitt syfte! Jag vill så genuint att du ska må bra, jag vill att DU ska ta makten över ditt liv… Människan utnyttjar bara en bråkdel av sin förmåga – du har så mycket mer att ge – så det är dags nu!

 Jag vill också att du blir modigare – mod smittar och jag vet att världen behöver modiga människor, det är så vi kan rädda henne – med mod och kärlek! När jag peppar dig hjälper jag även mig själv. Jag arbetar med dessa saker hela tiden och det är så det måste vara. Att leva är en process till sista andetaget och saker händer ständigt. Har mina ord bara så lite påmint dig om vem du vill vara eller lockat fram lite mod i dig har jag lyckats. När ni läser vill jag fortsätta skriva. När jag fortsätter skriva utvecklas mitt språk. När du läser och delar förstår jag att min röst ibland blir din och för det känner jag en så enorm tacksamhet, fina du. Att ha ord för det man känner är viktigt och om jag kan hjälpa dig md dig blir jag glad – för ord är kraftfullt. Och vet du, för varje DU som mår bra har världen blivit en lite bättre plats…coolt va…universum börjar inte utanför dig utan inom dig💗

 

Lets be what we was meant to be

 

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.